Frequently ask questions

1. Bestellingen

Bestellen bij eyelashproducts.nl doe je eenvoudig door in te loggen met je account en de onderstaande stappen te volgen. 

Heb je nog geen account? Maak deze dan eerst aan via aanmelden/account aanmaken.
1. plaats je artikel(en) in het winkelmandje
2. wanneer je klaar bent met winkelen, controleer je de bestelling
3. vervolgens ga je naar bestelling afronden
4. controleer je persoonlijke gegevens en wijzig indien nodig je afleveradres
5. wanneer al je gegevens kloppen, klik je op betalen
6. kies op welke manier je wilt betalen en klik op bestelling plaatsen.
7. alle vermelde prijzen zijn exclusief BTW


 Bestellingen
2. Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen bij eyelashproducts.nl doe je eenvoudig door in te loggen met je account en de onderstaande stappen te volgen. 

Heb je nog geen account? Maak deze dan eerst aan via aanmelden/account aanmaken.
1. plaats je artikel(en) in het winkelmandje
2. wanneer je klaar bent met winkelen, controleer je de bestelling
3. vervolgens ga je naar bestelling afronden
4. controleer je persoonlijke gegevens en wijzig indien nodig je afleveradres
5. wanneer al je gegevens kloppen, klik je op betalen
6. kies op welke manier je wilt betalen en klik op bestelling plaatsen.
7. alle vermelde prijzen zijn exclusief BTW


3. Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen binnen Nederland worden gratis bezorgd.

Nederland       : gratis 
binnen Europa: 5,99 euro
buiten  Europa: 9,99 euro
 


4. Hoe kan ik betalen?

Bij eyelashproducts.nl kunt u op de volgende manieren betalen: 

  • Ideal: Het betalen via internetbankieren. Zeer veilig en snel
  • Bankoverschrijving: veilig maar de betaling kan wat langer duren.
  • PayPal:  Online betaalservice.
  • Creditcard: via Paypal betaling
  • Rembours: Betalen aan de deur. Hiervoor worden wel extra kosten in rekening gebracht.

5. Waar vind ik mijn factuur?

Bij elke bestelling word een geprinte factuur meegeleverd.
Daarnaast kunt u uw facturen altijd inzien als u inlogt op onze website en  naar uw bestelgeschiedenis gaat


6. Hoe kan ik contact opnemen?

Contact opnemen kan via verschillende manieren.
Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn vezoeken wij u ons webformulier te gebruiken.
U kunt deze en anderr optie op onze contactpagina vinden. 


 Retourneren
7. Binnen welk tijdsbestek mag ik een product retourneren?

U kunt producten retourneren binnen 14 dagen na ontvangst.

Voor meer infomatie kunt u terecht op onze pagina over bestellen en retourneren. 


8. Hoe kan ik een product retourneren?

U kunt uw product met een retourformulier terugsturen naar:

EyelashProducts.nl
Postbus 389
6710BJ EDE

Na ontvangst zal het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen aan u worden overgemaakt.
Dit is exclusief de verzendkosten voor het retour sturen.

Voor meer informatie over retourneren kunt u terecht op de pagina: Bestellen en Retourneren